free

Någon har fria min sjuka haha? ;/ helt random att vakna o bah piff paff puff, men soffan ska ju till landet idag, o som jag läste skulle hon arnnas gymma med emma :/ Så ingen av de blir klart iaf ;( Men aja skit i de ni, idag ska jag gå o handla sen ska vi upp o laga mat, sen ska vi sätta på film .. Mamma börjar jobba idag så jag ska vara med Som, en tjej som e '' barnvakt '' åt mej, vi gör saker som kompisar oså, inget såndära sova äta hejdå :S Hahahahah men chattade med Nicolas Navia nyss, helt random att han skicka saker till  mej ;* Men vad hettere åt precis frukost? Frukost klockan halv 2? Men då åt jag faktist fil mjölk ( jordgubb ) och flingor ( vanliga sockrade ) det va as gott faktist, första gången jag äter fil, gillar ju inte de iaf den vanliga :P Lyssnar på Beyonce nu, snart ska jag fixa mej så ska jag o Som dra ner till matvärden o handla lite ;) Kul, ska köpa mycke donuts sa mamma till mej :O sen ska vi vara '' Sveriges mäster kockarna ''

Good luck ;'*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0