förkylning next

Asso åh, jag hatar när jag blir förkyld och sådär, omg jag hatar verkligen de :( men lyssnar på chris medina - what are words .. Åh idag gleeeeed dagen på ;) vaknade klockan 10 över 6 o.O sen fixade jag mig och gick ut ganska tidigt :P Sen åkte jag till skolan hela vägen med Sandra, åt frukost med Li i skolan sen så började jag faktist, efter skolan så åkte jag hem direkt, eftersom att vi ska ha ett möte hemma, så jag och mamma städade och mammas kille diskade, sen gick jag och handla lite mat själv! Köpte ärtsoppa pasta och typ kycling, sen lite chocklad kakor :) Men nu så chattar jag med Petrus trevlans ♥ Snart kommer gästerna vi ska ha möte med, så ska typ hitta ngt o äta . . . . .

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0