ett år eller mer.

åååh tog ett år för mig att börja blogga igen, först webbar man med soffan, sen musik sen bilder sen facebook, allt blev tillsammans så glömde att blogga men ser ni min fina header? är skit nöjd, men soffan håller ochså på att göra en till mig så att ska välja vilken jag vill ha så imorgon kommer jag att blogga faktist, nu ska jag vara lite mer social med soffan, de är helt tyst och bara musik pååå! ska bestämma kläder tills imorgon, och gud va skönt att gå till skolan nu, alla och allt problem är löst nu! Och asso nej, fan vi har bild imorgon, om hur länge är de sommarlov? för då jävlar så ska man till Thailand mitt hemland som jag saknar grovt, vet ni att jag kanske ska flytta dit om 1-2 år, flytta till min morfar och hjälpa honom att sälja saker :) men godnatt, ska läsa en bok och dricka te! vi ses imorgon :)


alla har varit små O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0