Don't cry because it's over, smile because it happened

Hela familjen + 2 gäster sitter och kollar på thai film :) Mamma och jag ligger mittimot varandra på soffan ochspelar data xDNär p yut kommer hem så ska vi laga thai mat ;) Är as hungrig, specellt när det ät med favorit mat ochså, bloggar imorgon och nu måste fixa till min hals så jag kan äta starkt om några timmar ^^
Blogg.se krånglade till sig igår så kunde inte blogga, idag har jag städat, fixat skåpet & diskar, dukig tjej .. Imorgon ska jag inte göra någon, bara strula framför duschen o chilla måste bli frisk till SKOLAN
Vi höörs senare då?




Kommentarer
Postat av: varissa

Luana, kan du visa bild på din pappa och dina syskon? :)

2011-03-11 @ 10:41:37
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0