dataförbjud!

Tjjaaaaa bloggen, igår bloggade jag ju inte och det var för att min MAMMA gav dataförbjud till mig för jag kom hem sent :/ kom hem halv 8 :o Jag brukar aldrig komma hem så här sent :S men igår efter skolan drog jag o erica till skogås, vi tog en fika, sen gick vi runt och jag köpte nagel grej, har fixat naglarna så nu ser de ut som låtsas naglar :) Liv är här, hon äter middag här, och nu äter hon redan kebabrulle :) hon ska vara hemma halv 7, så jag måste lämna henne i Sundbyberg för att hon ska ta tåget till huddinge o hem :) Hon sitter och drogar tvn :) HAHHAAHHAHA ni måste se henne, älskar dej oavsett baby ♥ Men men, idag efter skolan tog jag o liv en fika sen missa vi tåget så vi satt och tog lite foton, men nu är jag hemma och jag är ganska trött för en sån här lång dag, mamma är så snäll så när hon kom hem hade hon köpt, en papperkorg & trosor och strumpor, sånt jag inte köper själv hahhahahhaha o.O Men imorgon, slutar jag 1, vi ska ha NO hela förmiddan! Men bloggar sen, ska nog försöka vara lite social nu :) Puuuss <3


Kommentarer
Postat av: becca

Hur lång är du O.o

du ser ganska lång ut för att vara 12 år :)

vilken bh storlek har du?



btw vet att de inte är någon frågestund, men ville liksom bara veta lite ^^ första gången jag läser din blogg ..

2011-03-15 @ 20:23:36
URL: http://ingenbloggtyvär.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0