text ♥

det känns inte kul att du är upptagen, du vet att jag älskar dej, men du bryr dig inte eftersom det är en Gilla sak på facebook .. Men du vet vad hon vill, hon vill ha uppmärksamhet, men det ska jag inte bry mig, nu får du ta och sluta skriva '' sötnos finaste älskar dej .. '' för att kommer sluta med att jag kommer gråta, bråka med din tjej :( snälla lägg ner nu, jag vill inte ha problem med henne .. det är inte på riktigt, men och, hon gillar dej ju ;) alla gillar dej, det går inte att bli tsm med dig, det kommer bli krig i hela facebook, jag vet att båda vill de ;D Men jag är inte redo ! jag älskar dej <3 men jag måste kunna glömma allt, tills du har blivit Singel igen ;( jag mår inte bra, du vill att jag ska snacka med dej 24 .. hon då? jag vill inte vara imellen er, det går inte förfan ;( jag älskar dig, men det finns ingen vidare, jag kan inte tvinga dig att bli singel igen .. i love u ♥


Det finns bara en väg att ta, och den vägen måste jag ta, även om jag går igenom eld o vatten, Jag älskar dej ska du veta, kommer aldrig mer kunna säg det här JAG ÄLSKAR DIG BABY :( <3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0