~ Jag tror jag är kär ~

lyssnar jag på just nu, det är Sarah i min skola som har spelat in den :) den finns på youtube arnnas .. Idag slutade jag klockan 3, väntade på Emilia så åkte vi till henne och gjorde läxorna, fick hem 5 st läxor idag, som söta emilia har hjälp med mej, sen så tog vi egobilder o dansa lite, skojj ;) älskar dej syster ... Sen börja vi kriga med henne lillebror -.-' hahahhaha åt mellanmål osen såå spelade vi lite kort, sen lämna hon mej vid bussen och jag åkte till farsta och köpte glitterpennor, sen åkte jag hem o fick en ny jacka av mamma :) vår jacka altså .. nu är jag fast vid låten, altså tänk 18 dagar sen det var 2010,  och 8 dagar sen jag fyllde år :P men nu ska jag sluta babababablaaa ... är lite på dåligt humör, dock berättar jag varför i nästa inlägg ..


sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0