£ :$




Mitt liv ändrades, asso jag fick panik när jag såg dig första gången, jag ville bara skrika ...
Men tiden gick så fort o helt plöstigt gillade vi varandra, altså som vänner, sen blev det bättre o bättre ... till sist älskar jag dig .. men nu, så pratar vi inte äns? eller joo, men jag bara dissar dig hela tiden, förlåt men det känns fel att hålla på med dig när alla andra seeeer, - altså de som gillar dig seeeeeeeer :/ vill inte förstöra för er, men hur fan ska jag göööra? jag orkar inte dissa dig meeer, du är mitt allt ♥ Jag vet att du inte kommer vara det länge till, alla varnar mig säger till mig, Luana du kommer att få problem med den hära killen ... Men vad fan i helvetet ska jag gööra, jag kan inte lämna dig ensam, jag kan inte fly från sanningen . Och jag kan inte rymma från mitt hjärta, det som är felet är för att du är i mitt hjärtA ..

Vad jag än gör, hur jag än flyr glöm inte att jag aldrig kommer att kunna fly från dej .. alleballe ♥

du är mitt hjärta :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0