~ emilia ~

Hej bloggen ;) ♥


Jag och Emilia har precis ätit mällis ... Nu sitter vi vid datorn och gör ingeting! På musiken så skulle vi sjunga solo '' Gubben i lådan '' okej men det var inte vi som valde låten det var våran musiklärare .. Vi har typ '' förjag tänkte på jag-et komma och jag såg alla tecken. Men ville va bättre, men då blev allting sämre jag vägrar att inse, du svimer mig alltid jag gräver min grav för dej är en soldat för dej .. '' Refrengen sjunger vi allatillsammans ..



Och sen på idrotten så körde vi träning eftersom att på fredag ska vi ha tävling , den som vinner är inför hela stockholm stad ;)  aja whatever -.-' men nub ska jag sluta blogga och vara lite social hejdå :) puuuuuuuuuuuuuuuuuuss vi ses när vi ses okej? right ◊



en fanbild från jag vet inte vad, ingen blogg heller, och helt anonym ;/ men tack ändå ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0