Del 1

Anonym om yes de kan jag nog köra på!:
bor du i tensta o trvis du där?
när du är tillsammans med någon så är du hemma hos honom då eller bara i skoln oså.


Svar: ja jag bor i tensta och ja jag trvis här, jag är faktist
mycke hemma hos honom då men i skolan händer de!

   
matilda om yes de kan jag nog köra på!:
Du är väl halv thai brazil svensk och något mer? isåfall är du coooool :P gillar du någon i skolan nu? isåfall vem?


Ja jag är halv thai och brazil altså 25% thai 25% brazil och
50& svensk! Jag gillar en person, ingen som bloggen behöver veta .....
   
Sophie ♥ om yes de kan jag nog köra på!:
Kan inte du använda eyeliner i skolan ?
Det är JÄTTE FINT!
Ha det ;)

Haha soffan, grejen är att jag irreterar mig på att måla sträcken så ja, måste
vänja mig först! Du får hjälpa mig isånnafall :)


   
axel om yes de kan jag nog köra på!:
har du någon gång blivit kåt av en tjej och vem
        axel, skum fråga men nej har nt blivit kåt i någon tjej ..
   
     
Anonym om yes de kan jag nog köra på!:
hur många läsare har du?

 ibland 20- 50 men händer att jag får 40-90 :)
   
sjuktsöt om yes de kan jag nog köra på!:
du är sjukt söt tjej igentligen, men frågan är, hur gör du så att du är så fin?

 haha, tack så mycke och jag tror att jag är född så? gör
ingeting utan facemask dåra :D
   
alexandra om yes de kan jag nog köra på!:
inlägget som du skrev om en player, vem är de till?
 
 a l e x a n d e r
   
emma om yes de kan jag nog köra på!:
vad är planerat på att göra på fredag?
och vem är axel som du gillar att prata med? :o

Kram

 på fredag ska jag nog sova hos en kompis, eller på bio med några
axel är mitt ex, haha -.- Kram på dig med!
   
malin åkerbring om yes de kan jag nog köra på!:
vad ska du göra i sommar?
vem är dina bästisar om du säger allt i ordning
och dina lösnaglar som du kan göra själv vart är de ifrån?


 I sommar ska jag resa till Gotland, sedan till göteborg
för att träffa min gudmor och sedan till malmö med mamma -.-
mördastad ... mina bästisar är bara, emilia & naima
   
kasanna om yes de kan jag nog köra på!:
tack så mycket för att du valde att göra frågestund!

 de lungt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0