ville bara skriva av mig lite ;'(

Aso ibland tänker jag varför äns jag lever? när alla e på mig och ska hålla på trycka ner mig ? Jag förstår att jag är uppkäftig -.-' men det kanske är för att du gjort något jag inte gillat ?, innan du skapar rykten så kolla dig framför spegeln :S Varför kolla alla ner på mig ? Du känner inte äns mig, fuck it, jag vill inte skada dig men jag vill att du ska veta hur det känns att bli tryckt ? Bara att jag ser dig en gång till, då kommer du ångra vem du håller på med ? Är du retard elr ? Jag har varnat dig hundratals gånger, men det värkar nt kommer in .. När jag ser dig själv så taggar du bara :s men när du är med andra så ska du leka cool lr ? har du två face elr är det bara ditt skal .. Jag kommer riva sönder ditt skal så folk ser din personlighet, ditt svarta hjärta, alla säger att jag ska skita i dig för att du vill ha uppmärksamhet, om jag stör dig på något sätt, kom och säg det själv face to face, så kanske jag vet om det och slutar, men fanume inte fucka ur ? va bara dig själv .. Jag bryr mig inte vad alla säger, om något stör mig på något så ska jag riva ut det .. fuck you bitch, i hate you :@


 Jag blir behandlad som en idiot, som ett djur ... jag mår inte bra, jag vill dööö :( men jag måste leva för de jag älskar & de som älskar mig ,  jag vill inte döda mig själv, men jag är inte rädd om mig själv,  jag älskar min mamma och pappa  mina syskon, jag är en storesyster för 3 personer, jag vill inte göra de beskvikna ledsna resten av livet, jag vill kämpa mot min smärta som bara läcker och läcker mer för varje dag :s Jag vill inte förlora min närmaste och snällaste, jag vet att det inte finns någon annan chawww.ns bli en männsiska igen, iaf inte mig, inte någon som mig, allt jag har gjort är fel, för alla andra så är jag en hora? Jag är oskuld liksom ? Omg låt mig vara bara, jag har inte fått någon kuk i röven, sluta bara snacka ? :@ Jag är inte rik heller,
Det räcker, sluta, alla ni som jag älskar ni bygger upp mitt liv och gör så att jag vill leva, ni lyser verkligen upp mitt liv <3 Jag kommer alltid älska er, tills jag slutar andas :( <3 jag vill ochså upp för att jag saknar mina syskon mina andra människor som är där uppe och väntar på mig,, jag saknar de ;( I will always love your ;) <3


 chey.se

 

 


Kommentarer
Postat av: s

va med å tävla om en designe!:D

http://bbiinaa.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment

2010-12-15 @ 20:37:24
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0