Skriskor :D

idag har jag och klassen åkt Skriskor på Stortorpshallen ^^ , det var kul de, jag rammla typ 3 gånger, men det gjorde för fan inte ont, för Andreas och Erica tog typ imot mig ;) Sen frös jag så jag typ stog mitt i isen och krama Andreas, hahhaha alla bah gjorde hjärtan -.-' kall.com :S aja sen gick vi upp och åt lunch de va typ pasta m bacon :) Men sen gick jag och Emilia och Naima upp framför expen och snackade, jag gjorde illa mitt stora huvud för jag gjorde typ kullebitta :D aj aj :P Yeeeah imorn ska vi typ hålla på med datorerna och göra bildspel om julen elr sig själva typ :) Jag e med Andreas :o  men jag tänkte göra något kul för bloggen nu, senare måste jag öva på gitarr, nu sittar man och chattar med andreas :P haahhahahaha aja men nu ska jag fortsätta och göra ngt roligt, kommer att sakna dig Matilda ha det så kul i Thailand och Lägerskolan :( <3

 


Kommentarer
Postat av: matilda

gumman jag är hemma.. åkte hem från läger skolan..

2010-12-16 @ 10:59:00
URL: http://tilduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0