skäris :D

Senare bloggen :D Hur mår ni kära läsare runt ( 100 ) styckna :P (a) igår var jag med Aleyna vi shoppate o åt oss tjocka i skärholmen, sen åkte vi t bredäng mötte Yousef o Bawer som fucka ur -.-' sen tagga vi upp t henne, satt på datorn sen messa Bawer mej o bah vart är vi och grejer .... Sen vi tagga ner t porten och mötte de. De fucka ut igen -.-' killar aso xd sen vi bah va inne i porten och lät de vara där ute o tända typ tomte bloss o raketer ? -.- Men det hände en sak dära ochså som inte pallar ta upp här i bloggen, sen lämna hon mig vid banan -.- messa henne o köpte pommes -.- TJOCKIS VARNING !!!!! Ajde nu ska jag fixa mig och börja ta mej till farmor och köpa en ny telefon och umgås med henne, saknade är stor för i helvete !!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0