gästbloggning / Matilda

Luana förlåt att jag loggar in på din blogg såhär.
 men jag måste bara berätta lite..

jag vet hur svårt du haft det vissa stunder..
 jag har sätt hur dåligt du mått vissa dagar..
 men du har kämpa gumman och du klarar det..

 skit i dom som håller på..
 visa att du är starkare..
 bara ignorera dom behanla dom som luft.. 
även om det är skit svårt att inte ta åt sig..
 så försök inte bry dej gumman..

jag vet att jag inte heller är världes bästa i alla lägen..
 men jag älskar dej gumman..
 som min egen lillasyster..
 och syskon bråkar ju ibland..

right? 

vi har känt varandra typ 1 år nu..
och vi har redan många roliga fina & jobbiga minnen tsm..
 haha som på kebeben när vi sa att jag va din storesyster,
och jag sa till dej att säga förlåt till dom som jobba för att ni hade flummat där och blev utkastade..
och när emelie var med..
haha allt vi skrattat åt i skolan..
 
gumman skulle kunna sitta i timmar och skriva utan att bli klar..
 så jag avslutar det nu innan allt blir förlångt..

Luana du ska veta att jag finns om du behöver mig..
du kan prata med mig om allt...
 och om du flyttar..
då ska du veta att jag finns ändå..
jag kommer ändå älska dej..
hur långt ifrån varandra vi än är..

 det går inte att lova ett föralltid..
 men jag kan lova att försöka kämpa för ett föralltid..

 och kom ihåg..
jag finns syster,även om det skulle vara en hel rymd mellan oss ! <3

//matilda.. ( tilduu.blogg.se )


Kommentarer
Postat av: Bella - bboolie.blogg.se

Tog du ditt bloggnamn från mig? ;)

Du har bboliie.blogg.se

& Jag har bboolie.blogg.se



Varför? -.-

2010-12-18 @ 09:42:16
URL: http://bboolie.blogg.se/
Postat av: Luana

förlåt det var inte menniingenn jag visste inte att du hette så ;)

2010-12-20 @ 15:16:25
Postat av: ...

Gjävla mobbare låtsas vara snäll men är en djävul

2011-05-21 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0