2 #

SINGEL ! ♥ Alla singlar lägger ut denna inom 10 minuter annars kommer du aldrig få någon att älska ♥

det säger väl allt ? :D btw kan jag erkänna att jag är på G med många >.< why not ?

right

för det första tycker jag att kärlek är svårt, kärlek gör folk blind, kärlek gör så man inte känner personen eftersom att man bara är kär man ser bara det som är bra med killen .. Man förlorar många vänner när de försöker varna eftersom man är kär så tror man ju på sin '' kille '' sen när man verkligen känner honom så har man redan förlorat sina vänner TYPISKT -.-' därför säger jag ofcourse så här '' jag ska riva ut ditt skal så folk ser din personlighet '' ! det stämmer i min värd iaf, kanske inte i ditt, men det skiter jag fullständigt -.-'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0