trött, tv sova

är skiiiiiit trött, slutade klockan sju idag -.- vi hade ''trångsundsskolanskväll'' på guuud jag e skit trött o ledsen, omg asso åååh, men de är bättre nue :) aja, ska berätta om dagen!

Hade håltimme i två timmar så jag och emilia åkte till henne och åt ''middag'' med hennes familj så söta, aja sen lämna hennes mamma oss i centrum, vi mötta Adam Petrus och Basse, men sen så gick Petrus o Basse, så jag bjöd adam o emilia på en glass, SKIT GOTT .. Sen gick vi sakta men säkert till skolan och flummade :P Gick till lekion då vi hade svenska, ( man skulle skriva en dikt ) blev faktist bra, mamma hjälpte till (a) sen hade vi rast så träffade på emilia vi gick till modeshow, lite sådära faktist. Sen så hade vi engelska skattjakt, vi kommer vinna (a) ni vet inte hur braaaa vi va, yeaaaah!?!?!?!?!?!? sen så åkte jag o mamma till skanstull gick runt lite sådära, hämta hennes kille. Kom hem, då blev allt kaoooos. KAOS kaos kaos ..... Aja, pallade inte med de så träffade Diana o Anisa, men anisa va tvungen att gå, så jag o diana plattade henne hår, kolla på tv o snacka, sen åt vi kurdiskmat. Gott! sen så kom hon hem till mig en stund, hon fick en tröja av mig som jag inte vill ha (a) aja, imorgon ska jag till henne klockan sju på morgonen :oooo kommer jag att orka? men ska försöka, vi ska äta frukost tillsammans sen ska hon till eskilstuna med hennes basket!

c'yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0