innan jag säger

Godnatt ska jag bara svara på en fråga, från frågestunden och berätta vad jag har gjort idag!

Träffade Diana o Maria, vi sjöng på talang 2011, skiiit kuul jag svär! Sen så gick vi till spånga IP och
kolla när några 95er spelade match på fotboll, vi fick en boll som vi spela med haha de va kul!
sen så rappade jag o Maria i balkongen, de va såå kul idag.

Nu ska jag bara svara på frågan

klara om frågestund:
Har du strulat med någon?
Har du haft sex?
Har du försökt gjort självmord?
Har du älskat någon mer än dig själv?
vilken kommer först? vänner eller familj?

 
 
Ja jag har strulat
 Nej
 Nja
 Ja, gör de fortfarande
 Familjen är som bästavänner livet ut, så FAMILJ har jag både vänner o familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0