..

Gjävla mobbare låtsas vara snäll men är en djävul
IP: 83.186.203.41

FUCK YOU 2

IP: 83.251.64.138

(...)tjejen/killen som skerv komentaren har jöh rätt
-.-' -.-' :PPppP
IP: 83.251.64.138

Så wow så än än än snö gå så då så få så så så så så så sk vi gå gå fax full Do Do hugg grundtrygghet tufft tillKan du sluta blogga din blogg suger
IP: 83.186.203.41

Alexander Neyth Guerrero (jag går i samma skola som du e 1är yngre hehe)
IP: 83.182.139.148




ey lyssna, jag vet vem du är. Kom fram till mig face to face snorunge.
jiddra nt med mig. Kom till mig i skolan, vi går ju ändå i samma skola
din jävel, lägg ner. DET RÄCKER, jag kmr slå sönder dig
fattardu? EY JAG LEKER INTE SNÄLL. jag är snäll.
bara du som är avensjuk :S sluta slösa din fina tid
på mig då, de visas sig mer att du är avensjuk på
mig.
KOM TILL MIG SNORUNGE OKEJ? KOM TILL MIG
JAG ÄR INTE SNÄLL LÄNGRE, TRYCK FAN INTE NER
MIG MER ÄN VAD JAG ÄR NU.Du har börjat och satt du
vet, jag kommer inte sluta. Låt mig bara vara lite säkrare
att det är du. DIN FUCKING BITCH.

EY LYSSNA, OM DU INTE VILL HA PROBLEM SÅ
TAGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0