Tisdag

Först och främst vill man ju säga Hej Bloggen.

Skolan gleed som vanligt    satt och väntade på Liv i 2 timmar -.- eller a 1 timme o 50 minuter, sen ville kuratorn snacka med mig så satt och vänta me tintin o liv igen PUNKT sen så snackade vi tintin skulle me wilma o liv med mig, vi åkte till skogås åt lite, köpte BUSTER DRICKA! sen tog vi tåget o klanta oss lite, dagen va ruuuliiiii? HAHA men kom hem nyss, mamma bad mig köpa läsk hem så gick ner igen med tofflor :P Vakna försent i dagen, hade sovmorgon i 40 minuter ( not ) men mamma väckte mig sen när hon såg mig sova, han ändå till skolan, men när jag hade slutat så satt jag med john o filip sen kom peppe ochså, men john typ BAD mig klia hans fötter, hans strumpor va skit konstiga HHAHAHHAHAH XD NI SKULLE FÅ SE, men sen fråga de mig typ vilken kille gillar du jag ba pappa lillebror? De bah men utan familjen släktingar ovsovs, jag bah men som vadå? Sen john visa och nej omg han typ Knul*a soffan hahhaha xd jag bah nej inget faktist dåra? hahha men öh, söta var de, sen filip fråga typ aa ehm inget ni behöver veta HÄR OCH NU! Men imorgon efter skolan så ska jag va med tintin o matilda, vi ska träffa david ochså, trevlans ....

Bloggar kanske sen eller imorgon. Puss


sliten - nej tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0