one one one ...

YEYEEY, i am the king! HAHHAH XD men Hejsan bloggen. lite udda sådära bah hejsan bloggen.

Jag sitter o dunkar musik,  chattar med tintin och har precis fixat o städat mitt rum och skåp. arnnas skulle jag få diska i en vecka -.- nej tack! Men ehm kom hem klockan typ 1 idag, slutade arnnas 14:40 men jag hade huvudvärk och mådde dåligt, mm vill helst inte säga men ni kan ju läsa några inlägg under så fattar ni nog. Dagen va som rent helvete, matilda o tintin ville va själva. Liv skulle vara med li o ida, och ja emilia är jag ovän med? Sååå aa grät lite för allt tillsammans fick skit ont i huvudet, imorgon ska jag nt på bio längre, ska köpa godis o chips hem istället sitta och tjocka mig framför tvn. Idol börjar ju ändå. yeaaah hur va eran dag då? Juste gick till centrum med Som, vi köpte kladdkaka grädde jordgubbar kycling chocklas ovs ovs, så ska nog ta en fika lite senare med henne ochså. Imorgon ska jag hem direkt tror jag, inga planer!

Men vi hörs sen eller imorgon, CIAO


Du är mitt allt & kommer alltid att vara de, tills den dagen du verkligen
lämnar mig Matilda Ingemarsson <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0