It take's one second to say I love you, but a lifetime to show it

Är på dåligt humör från ingenstans? -.- Ska egentligen kolla på '' svesnk maffia '' nu men jag orkar typ inte lyfta upp min feta aaaaaaaassss :S Snackade med mormor :o Sen har man bara ätit pyttipanna o godis! Vet inte vad jag ska göra, Malik har kalas på Söndag, om jag mår bättre ska jag självklart gå? Men måste bli frisk så jag kan palla mej till skolan .. Har börjat spelat FISHVILLE på facebook nu? Helt random ... Orkar inte blogga, men gör de för eran skull :) Dock funderar jag på att göra en ny blogg, med nytt fräcsht namn o ny header? Vi får se om de, men kommer att blogga mer :) Det kan jag lova er! Och jag o soffan kom ju till att jag kanske skulle slagga hos henne imorgon om hon inte ska t landet, med de får vi ochså se .. För om jag mår bättre o hon ska stanna hem kan jag nog slagga hos henne? men nu ska jag försöka ta mej till tvn, så hörs vi efter serien ? :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0