folk kallar mig '' stark ''

Men ibland så är jag inte de, varför säger ni folk de egentligen, var äre som är gör så att jag blir svag igen, jo för att du är den jag älskar, och allt händer så snabbt, du är alltid vid min sida, men den dagen sa du att du inte litade på mig att du ngn sa till dig att jag och en till hade snackat skit om dig? NEJ det har jag inte gjort och + du kallar mig falsk? men på vilket sätt, för flera människor har sagt att DU har snackat skit om mig?  men för i helvete jag bryr mig inte ju? För jag vet att du är äkta och att du är god, du snackar inte sånt om mig. du sa att du va ledsen att jag va ditt allt att du inte orkade med livet. Men om jag är falsk så kan de betyda att jag är en leksak som du kastar ner satt den går sönder och de är ju bara att köpa en ny? Du köpter inte kärlek av mig, de fattar du väll? du är så ....... Varför frågar du inte mig eller funderar nej hon gör inte sånt? Och den här gången är de inte jag som ska säga förlåt eller gå till kuratorn för att prata med oss två, nej inget sånt mer, de får hända de som händer, de får komma som de kommer, jorden får ta oss till himlen eller helvetet, men inte tillsammans, jag tänker eller vill inte tänka på dig mer, så fort jag ser dina ögon så gråter jag. Vad äre som gör så att jag blir stark? av att sitta och gråta i timmar?.


vi behöver ändå varandra, du sa själv att du hade fler, som inte var
falska som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0