farsta btw ...

Kom nyss hem efter en lång dag, efter skolan så mötte jag tintin vi drog till farsta och kolla runt, sen åt vi på Mc sen gick vi runt hon hitta 70 sp på golvet så vi tog en fika, hon bjöd mig på en munk ^^ gulllig tjej, sen gick vi runt för jag skulle hitta något att köpa, köpte present till henne de blev ett arband med diamanter.. men sen så åkte vi tillsammans, hon drog till dansen och jag hem, köpte lösnaglar i skogås som jag nu har på ena handen, men ska sätta på den andra handen sen ska jag pynta den ochsådära, ångra att jag la de idag för att aa, orkar inte fixa men om jag ska dra bort de så är det helt fuckat har ingen nagellacksbortagning heller -.- På onsdag ska jag träffa David nord, ska tvinga dit tintin ochså! Och tintin du är elAk :( <333

btw, vi ska skaffa guldkort på grönan wihooo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0