du e falsk

bara en liten text, ville bara skriva ut lite, orkar nt hålla allt för mig själv, vill att tjejen som jag skriver om ska sluta behandla mig så här!

Jag vill bara inte att du ska hålla på såhär, du kan bara säga att de var du som tog bort headern, varför ska du ljuga? Jag kan inte döda dig för att du tog bort den, men jag vill ändå fortfaranade bara veta varför? VARFÖR DU GJORDE SÅ? varför, du litade på mig & jag litade på dig, men ändå så förstör du? ändå gör du så att vi bråkar, om du nt vill vara med mig va inte de, jag har fler än dig, skulle klara mig utan dig, men skulle inte klara av på det här sättet, M du är inte likt som förut, du säger att du har problem hemma oså, men du kan prata de med mig, varför gör du en header till någon annan när du inte äns orkar lägga tillbaka min header?

du är sjuk, du har blivit som någon jag inte känner? Var är hon? var är hon som jag älskade med hela mitt hjärta och lite till? </3


Gammal bild, ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0