bråka med älsklingen :/

han ringde mig när jag va upptagen, jag fick panik för att vi skulle till centrum för att köpa fredagsmys, men han ringe och berättade inte vem han va, han ringde med dolt nummer osådära :S Men ändå, de skadar inte så mycke ändå, ni vill inte veta varför, Ulf hittade sims, så jag och Liv satt och nördade oss, men nu så tittar hon på tv, och jag ligger på Ulfs dubbelsäng och spelar dator lite ^^ skönt, vi gymmade ju förut, och fick ont i knyten eftersom vi boxade mot varandra ochså, men vad ska jag skriva? ska se om matilda är inne så att hon kan göra en header till mig, men imorgon kanske jag ska sova här igen, men får se om jag orkar & inte saknar MAMMA för mycke xD


Ska skriva en text sen, men nu måste jag dra, har ont i knyten så! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0