13 saker ni inte visste om mej ;o

1 - Jag har BARA tappat 8 tänder :S
2 - Jag snarkar :/
3 - Jag kan bli kär i folk as lätt :'(
4 - Jag har börjat lyssnat på Justin biebers låt - never say never, fast än jag tycker han e gay :P
5 - Jag slösar mest pengar på önodiga saker godis ovs !
6 - Jag snackar i telefon 247678879900+
7 - Jag får dampryck när folk kollar snett :o
8 - Jag är kaxig av mej xD
9 - Jag är med folk som är äldre än mej som typ 1 - 3 år äldre :)
10 - Jag HATAR min klass, fråga mej inte varför? :S
11 - Jag hänger bara med regnbågen C:
12 - Jag brukar alltid somna när jag kollar på bio
13 - Jag har skaffat spotify, idag? efterbliven kanske ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0