vällingby next ^^

Japp senare bloggen ;), ska sitta och vara barnvakt för 2 ungar snart :P deras mamma kommer och lämnar de hihihih ^^ Dunkar musik och så nu, när mormor kommer hem ska jag tagga till vällingby själv ;O hahhaha onormal men ajde, måste köpa nagellack och pynt och grejer :) Sen måste jag köpa jeans, alla är typ för små o för stora nu för tiden ;o ... Sen har jag kvar 102 kronor kvar på mitt presentkort ... Och igår fick man 250 sp av mamma ;p fyller år på Måndag, så imorn eller på söndag ska jag till heron city med mamma och typ på bio, inget är bestämt än, asso vad jag ska göra, vill inte ha kalas eller så hära party, (a) fyller ju 12 år och då är man väl lita myndigare .. Aaaajjjt >:) ska fixa mig och sånt sen, för att MÅSTE vara barnvakt före. Hahhaha okej du som kommentera anonym där på presentkort, aa det är sjöängen i trånsund, hahha fett fail jag bah nej trångsund: )<3

Kika in om några minuter för att då kommer något ni verkligen vill ha va :L)


Lots of love // din lollo


saknar dej Matilda ;(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0