svar på tal

är du oskuld?
favvo färg ?
har du en pojkvän?
varför är du så sööööööt?
varför står det att du är 12 år på din profil?
kan du skriva din hotmail så vi kan fixa fanbilder och sånt ;) älskar din blogg :)..

aa ;)

ljus grön svart och rosa ;)

nääj kan man säga ....

född så väl? skoja bara, vet inte ..

för att jag inte vill att det ska stå 11 eftersom att jag är ändå 12 om 3 dagar ..
[email protected] tack sötis :*




vad andvänder du för smink?
hur mycket väger du & hur lång är du?
fett coolt att du är halv asiat och amrican
skulle du kunna göra videoblogg någon gång?
äre sant att du går i Trångsundskolan ..
läser du kissies dessies fokis paow blogg?

ibland bara mascara och baby puder :)
jag väger 39 kg sist, och är ungefär 1.58 :)
Tack sweet ..
Tror det iaf för att har ingen kamera just nu utan mobiltelefonen, men ska försöka !
Jaa varför inte?
aa läser faktist alla de .. Men bara när jag orkar .. :) Dock läser jag www.shms.blogg.se och www.marilynsandberg.blogg.se hehhe :)

Bara de så länge :) Lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0