svar på tal !

anonym om micheal white:

Lollo, kan du berätta vad som hade hänt?

btw hoppas det löses sig eftersom att ni passar tillsammans ;D går i din skola, har sett er tillsammans !!

hej anonym, jaa jag kan berätta vad som hände den dagen :S alex sa hej till mig, jag svara inte sen när jag sa hej till han då svara han inte :$ sen kom han till mig o sa förlåt o kraaaama mig, jag börja gråta .. Sen jag vågar inte krama honom tillbaka så han blir ledsen ... Sen kommer tjejerna som gillar honom, då kramar han mig igen framför de, dåså krama jag honom tillbaka sen de börja messa mig o grejer -.-' Sen han bah lollo bry dig inte, jag älskar bara dig nu o föralltid (: så nu vet jag förfan inte vad jag ska göra, sen i matsalen när jag satt med emilia liv o alva o  naima, dåså sa han hej till mig, jag hörde inte så det blev som en diss :) o tack jag hoppas ochså att det löser sig ;'(
Men ändå älskar jag dig & jag skulle inte kunna gråta så mycket som jag gjorde, hoppas inte de igen ;$ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0