~ svar på tal ~

                                  

Luana,, jag älskar din blogg, jag undrar bara hur många läsare du har ? och skulle du inte berätta lite mer om din pojkvän o kanske lägga in en bild? asso kan du inte berätta mer om ditt privatliv :) jag blir så nyfiken eftersom att du är så himla fin, och jag tror faktist inte att du inte har någon pojkvän .. så sluta ljug o berätta sanning nu . jag väntar!!!!!! puss på dej finaste <3

hej, tack, jag har ungefär 115 läsare per vecka, men det är tråkigt när folk sluta kommentera ;(, yeaah jag skulle kunna berätta om min pojkvän o kanske visa bild,, måste fråga honom först :) och ja förlåt att jag ljög förut att jag bara va på g, men jag va det dåå, men nyss blev man tsm med någon :D, men tacksåmycke för kommenteraen, fortsätt att kommentera så uppskattarjagdet ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0