rubriklös.se

jag matilda o tintin va lite udda sådääära, inget som behöver tas här på bloggen eftersom pppiiiinnnsssaaammmppppttt värre -.-' oo fett äckligt eouu :) okej, vi pkte aldrig till farsta eftersom att jaaa ni vet vi vaa fast vi den däääraaa saken :P jaaa, och på vägen hem så gick åkte jag till vällingby o köpte nyss skor :) awsome fina xD mm, köpte ochså lite smink så nu har jag ungefär 200 kronor kvar :( vill bada i erikdalsbadet med någon, men ingen fåååår :( äntligen kan jag smsa eftersom killen i expert hjälpte mej hahahhahahah ♥ ska länka tintin nu och lägga in 2 bilder på henne, har skiiiit ont i nackan/huvudet eftersom alex krama mig as HÅRT !!!!! se upp för nästa inlägg :p


armband grejer som mamma köpte till mej förut :) ni kommer ihåg va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0