lite mer om mig ♥



Vi börjar med namn, Luana Paixao heter jag och jag är 12 år, som person är jag väldigt blyg men awsome ändå vaa? kan vara ganska öppen med folk som ja känner, men ändå kaxig tjej när det GÄLLER .. Okej mitt första intryckt av andra är väl, som sagt '' kaxig olaglig '' tjej .... hmm om de menar olaglig sådära röker dricker rymmer hemifrån så nejnej, eller joo? har dryckit 1 gång o aldrig mer, har rökt förut asso testat men aldrig meeeer -.-' folk gör väl misstag ibland? nåra tror att man bara för man testat en gång så är men beroande , nejnej eller kanske för de som  inte har så tålig hals dock inte som mig, alla gör misstag men för varje misstag lär man ju sig något? :) oo för de misstagen lärde jag mig mycke mycke, som jag inte vill ta upp här i bloggen ;/ tvekar på det! Men hmm, går på streetdance, umgås med mina kompisar o kommer oftas sent hem, iaf när vi har läääääxooor, undra varför? joo därför att vi sitter o pluggar hos mina vänner tillsammans, hatar när de är så dära tyyst o grejer :-( Joo har 3  småsyskon  halv syskon som bor hos pappa, själv bor man med mamma :)
älskar ljus grööön i rosa, favrit ämne i skolan är typ idrott o musik ;) spelar in låtar då o då, men är inte sååå säker på att jag vill ladda ner de på bloggen ;/ har precis börjar xd men nu såå vet ni väl lite ajjbajja information

Peace and Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0