lasange

Hejsan bloggen

nu lagar mormor lasange till lunch :D älskar (y) jaa ni har svarat på frågan om drama nu ...
nu sitter man o surfar, är barnvakt till Sonja fortfarande hon sov ju över häääär (: menmen vad ska jag skriva dåå? kan ni inte ge mig lite tips om bloggen :) Igår när mamma kom hem runt (12) så gav mamma mig 180 kr, snällt av henne, vill inte ha något än nu, utom facemask! Så hoppas jag orkar köpa imoron, orkar inte ut idag, vill bara chilla hemma, mamma ska till jobbet snart ;'( såå kanske ringa alleballe o lösa lite problem, inte enkelt men ändå kan man väl försöka .. Sen måste jag plugga inför matteprovet, sist fick jag MVG :L får vi se vad jag får nu, o om ni undrar varför jag fick 180 sp, det va för att jag fick rätt på allt på matteprovet :D

lotsoflove/baradiinlollo ( skype )


tjuv titta :o

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0