2010

Nu kommer allt jag orkar att skriva som har hänt i 2010..

Jag har försökt gjort självmord, jag har gråtit blod, jag har varit singel i 5 månader - jag har älskat någon jävligt mycke, jag har träffat nya vänner, jag har åkt till bredäng efter 4 år ;/ Jag har blivit kär 6 gånger .. Jag har strulat kysst och kramat halva skolan ;P Jag har flyttat och bytt skola, jag har gått 4 km varje dag i ett halvt år, jag har skaffat en ny mobil, jag har bråkat face to face, jag har åkt till Gotland ? Jag har nästan drunknat :) Jag har fått MVG i 4 ämnem, jag har lagt kondom på en dilldo ( skolan ) Jag har räddad någons liv, jag har bråkat med pappa och hans fru ;@ jag har raderat pappa och hans fru och alla deras kompisar, jag har gått på begravning ;'( ( vila i frid ) ... Jag har börjat i värden kram skola -.-' jag har pussat en främling på munnen :p Jag har sovit hos min pojkvän ( x nu ) Jag har druckit cider, oo ngt mer :D .... Jag har varit på lägerskola som ägde :) ''''' jag har fyllt 11 :)  ..

Nu måste jag glömma hela skiten, börja om på ett nytt år :) 2011 är mitt år, ingen dramaaaa mer nu -.-' jag orkar inte längre, ge upp :P

Ingen vet hur framtiden ser ut, men om jag har tur, då är jag bäst visssst ? :) De hääär kommer bli bästa året i mitt liv hoppas jag .. :D ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0