Veckans & Veckan ..

Hur har eran vecka varit? Min har varit hit o dit,
 har bara gått till skolan 2 dagar denna veckan ..
Men vill inte se honom ;*( okej såå -->

Måndag - Skola va bra fick brev *.* Liv piw kom hem till mig, vi fikade o kolla på thaidrama o körde ite ELGITARR :) awsome att fira alla hjärtans dag med Liv älskling <3 eller aa vi åt sushi -.- mhihih



Tisdag - va hemma tråkade mådde inte bra, o kolla på thai serie :/



Onsdag - skolan ute o frös sönder -.-' kom hem åkte till KIsta o köpte en dator ..



Torsdag - kommer bara vara hemma med mamma o chilla :)
( ingen bild )

Fredag - kommer jag åka till skolan o hem direkt ..


hahah o detta fick jag hem från Victor :) han köpte den till mig -.-
På alla hjärtans dag gud vad TREVLIGT hehe !! Tack ändå victor larsson :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0