vadskarubrikenheta?

Varför finns det äns rubriker? Så onödigt svåra att hitta på :(
tänkte köra något kul för er snart! :p
Nu är Mirjam här & vi har precis ätit

Kyckling spett med jordnörtssås

Goooott säger jag bah - nu vet jag  vad jag ska göra ..

100 bloggfrågor (med svar)

 

1. Hur gammal är du om fem år?
17 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma

3. Hur lång är du?
159 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
serie

5. Vem ringde du senast?
bonuspappan :;)

6. Vem ringde dig senast?
Mirjam

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hejsan kan du komma till mig en snabbis idag?
Hälsningar från Jennie

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
messa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
hos ligger bedvid mig .

11. Vilken ögonfärg har du?
bruna

12. När vaknade du i dag?
9

13. Vilken är din favoritjulsång?
ingen

14. Vilken är din favoritplats?
Thailand & Brasilijen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Akuten

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
thailand

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
SPöke…

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mirjams jacka xd

19. Hur stor är din säng?
jagvetinte

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
En, Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

26. Är du social?
Ja. fast i bland blir jag helt tvärt om. Vill inte gå ut, orkar inte prata i telefon, ingenting…

27. Vilken är din favoritglass?
Sandwich kanske.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
kladdkaka

29. Tycker du om kinamat?
Jorå.

30. Tycker du om kaffe?
Ja, kaffe med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
The eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Vi har ingen speciell sida men om jag hinner först kniper jag vänstersidan

33. Kan du spela poker?
nääääääääääj

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
-.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
neej ...

37. Vill du ha barn?
2 en kille & flicka …

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska Thailänska Portugigska swahiliska spanka s

39. Har du någonsin åkt ambulans?
vettefan?…

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder & godis

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
solsidan

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
min lillebror .. :D

46. Sover du med gosedjur?
Nej, växt i från det

47. Vad har du för ringsignal?
tato girl

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
soffan :P

50. Flirtar du mycket?
Ja det gör jag nog

51. Kan du byta olja på bilen?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

53. Vilken var den senaste boken du läste?

54. Läser du dagstidningen?
På nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
R&B

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
jävla prov

59. När var du i kyrkan senast?
går förbi kyrkan varje dag när jag ska till tunnelbanan :o

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
alexander :/

63. Vad lyssnar du på just nu?

64. Har du varit med i tidningen?
thailand

65. Vad är det konstigaste du ätit?
kosvans

66. Vem såg dig naken senast?
privat

67. Vad är det för färg på din tandborste?
reeeeeeeeeeed

68. Hur imponerar man på dig?

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
clirim & bawer :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0