Svar på tal!

Anonym om Mamma :)<3:

vad får dig att blogga? varför bloggar du och vad netyder en blogg för dig? tacksamt för svar C:

Humöret, och rolig heten gör så att jag orkar blogga, allt roligt allt kul, som händer på dagarana ;) en blogg betyder som en dagbok för mig, jag skriver både dåliga och bra saker här, och jag bryr mig inte heller vad andra har för åtsiskter, så läs inte om ni inte vill & det är mycke bättre än att sitta och kommentera saker :) men som tur så har det inte hänt här på den hära bloggen :O<3
jag bloggar för jag tycker det är kul och sitta pilla på tagentbordet :P


Kommentarer
Postat av: becca

berätta mer om bawer o clirim

2011-02-08 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0