soligt väder stockholm!

Man älskar ju att man är född & bor här i stockholm, om jag ska erkänna
så är jag fett rädd för skåne örebro malmö falun mora och de dära ställerna
vet inte varför men trivs alltid i stockholm ♥
Inget o göra just nu ville bara upptadera lite, ska väcka mammas kompis
och be honom vakna nu! Han har sovit hela dagen o känner mig fett ensam hemma ...
Imorgon ska jag chilla hemma o kolla på solsidan! Kanske ut o träffa någon eller
ladda ner någon film på iphonen o kolla .. Vi får se helt klart!
Och därimot kan jag lova att bilder på lägenheten kommer i veckan ..
Måste bara städa huset innan X) Idag diskade jag så fick 200 kronor av mamma :)
så köpte >godis< som ni vet och comviq kompis så har ungefär 100 sp kvar.
Najs va? men okej inget o blogga om nu för i tiderna så för att göra
inlägget längre kan jag nog ladda ner lite bilder här?
Det skadar väl inte?


Våran ballkong som är helt tomt där man ser fågerspår + soligt äre!




plockgodis + lösgodis  + comviq kompis  ...



dagens hemma oufit - trägging - eden - tröja - thailand - gul linne under - JC


jag skulle sova, men fick något atack som gjorde så att jag ville ta kort till bloggen :)

Kommentarer
Postat av: dinmamma

har du inget liv elle`r? du kan förfasan inte säga att du är rädd för de andra städerna? hahahah bara för att jag kommer från stockholm? jaha vadårå jag är från skåne? hatar du mig nu eller :S

2011-02-19 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0