Oh shiet!

HHAHAHAHAAH GAAAAP ATACK RIGT NOW :/

Vaknade klockan 14:30 idag, men det var väldigt sköönt faktist !
Jag är inte så normal som lyssnar på fjortisdunk nu? Men hahha det väcker faktist
mitt huvud x) idag ska jag chilla hemma, städa o tvätta kläder! Känns så skönt att
få tillbaka alla sina gamla kläder ochså ... Sen måste jag fixa naglarna de ser ut som jag
vettefan vad? Ska nog måla o fila de lite osen kanske bada igen :/ Dagen ser så kort
ut sov liksom bort halva dagen nästan ^^ Men ska tvätta klockan 8 :/ så hinner göra
massa innan >.< Kan ju smsa nu ochså så kanske kan träffa någon ändå?
Sitter och tänker varför musik är så himla korta xd normal ?
Men nu vet jag inte vad jag ska blogga om, bloggar om någon timme arnnas måste
hinna kolla runt o läsa lite :') men imorgon så ska kanske tintin o matilda hem till mig :D
men vi pratar om de imorgon istället så säger jag HEJDÅ nu istället :)

Lots of love // baradiinlollo skype !


Sommaren 2010 - emilia hade den sparat på sin dator x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0