Ny dator <3

hejsan hoppsan, måste sova nu :( men bloggar för er skull,
 bloggpausen är över eftersom jag har en ny datoooor !!
Köpte den idag med mammas kille på Expert ..
 Bilder kommer imorgon för jag får inte ladda upp de nu,
 datorn är ny o den håller på att fixa någon virus sak -.-
 tror att jag ska äta innan, mamma är på jobbet o jag hoppas
 verkligen inte att hon blir arg när jag sitter framför datorn när
jag typ redan ska ligga o sova :') men aja, kommer blogga as
 mycke imorgon . Har datorn för mig själv hah ^^ Och dock
kommer jag berätta att om hela vecken, och vad som kommer
 hända på helgen >.< idag var det någon skum dag :p okej hoppas
 mamma ringer snart så jag kan berätta till henne att jag vill sitta framför datorn ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0