> mitt hemland <

Mitt hemland med namn Thailand älskar jag
 det är så jävla härligt att njuta i !
Men som tur ska jag åka dit med mamma iår ..
Vi har ett hus där i Thailand, men jag tvekar
på att vi ska bo där, vi ska säkert bo på något hotel
när vi är borta, men jag brukar alltid åka till min riktiga
morfar och hjälpa honom sälja mat som ICA fast thai grejer :)
medans jag får runt 1300 kr per vecka när jag hjälper .)
Jag brukar vara själv i en affär, eftersom de har 3 st,
 sen på kvällarna så hämtar hans bonusmormor mig :) så sover vi på den
riktiga affären! dock brukar jag sälja vattenmiloner & lök när
jag hjälper till på den 'riktiga'
affären .. Sen åker hela familjen till något
strand & sånt och chillar där tills vi åker tillbaka
till fula SVerige, jag brukar vara där i Thailand i ungefär
3 månader och 2 veckor :) sen är man i
Sverige resten av sommarlovet ^^


oj förlåt för bilden, bättre kommer snararree :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0