Mat & bakelser '' ny kategori ''

  • hmm, okej det ser väldigt äckligt ut, men gott äre iaf & maträtten heter Suki och är från thailand, saften med smak blåbär är från ica :) Japp det här är min lunch, just nu lyssnar jag på har diskat klart ochså, fölåt att jag bloggar så mycke nu, men det är fööör jag inte har något att göra, men det vill ni väl? (: inga är inne på skype eller så, men dagens planer är ---->
  • Blogga så mycket
  • ringa någon & sätta på musik, ducha och ta lite foton :) kanske plugga matteläxan som jag dock inte har gjort ajjabaja, men aja puss på röven :)

Sebastian Krantz - Be Without You Official Music Video

Inte så dålig, men älskar musikvideon, han är bra om jag ska erkänna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0