Mamma :)<3

Min mamma finns alltid här för mig, vad som än händer så älskar jag henne, vi har levt tillsammans från 0 till 12 år :) Och jag kan inte tänka mig att flytta någon annan stans :) Varje år åker jag och mamma tillsammans till Thailand och har det skööönt, chilla lite och njuter av solen :D! Ibland kan jag vara hur sur som helst på mamma och svära till henne men det är ju bara för att jag älskar henne, och när jag gör det så är det bara för att jag inte får sova hos en kompis, gå ut efterskolan diska och städa min rum :o Men nu är jag så jävla van så mamma behöver bara fråga så gör jag det direkt ^^ En mamma har alla, även om hon är i himlen eller borta så finns mamma alltid i mitt hjärta <3 Mamma fyllde 32 år i förrgår och hon heter Kwanla (:<3 men kallas för Kwan, hon brukar kalla mig för ana ( altså mitt thaismeknamn ) dock är det därför jag heter [email protected] på msn o grejer :P men nu så får nu bilder på mamma & barn



Mamma jag älskar dig :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad får dig att blogga? varför bloggar du och vad netyder en blogg för dig? tacksamt för svar C:

2011-02-08 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0