Känns bara helt sjukt :$

Men du värkar aldrig att kunna förstå att jag försöker att glömma bort dig :( men vafan kommer du o kramar mig o säger hej till mig? du sa för fucking själv att jag va jobbig :S så vafan håller du på med mig då? STIIIICCCK stick ut ifrån mitt liv, och om det är så jävla svårt, så varför hållde du äns på med mig från första början? bara för att leka med mig eller? jag är ingen leksak heller, som du kan kasta hit & dit, jag är en männsika som liksom inte HAR något hjärta kvar, eftersom att jag gav bort det till dig från första början! Men acceptera inte det då :( du kommer ändå aldrig kunna fatta, hur FUCKING mycke jag har försökt att glömma bort dig de senaste tiderna, TAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGAAAAAAAAAAAA UR FRÅN MITT LIV :/


Jag och mina syskon för ett år sedan :S, pappa snälla låt mitt liv vara, jag vill inte ha något med dig att göra mer, jag är så jävla beskviken ? ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0