hej äntligen hemma ^^

Vakna klockan 6, fixade mig drack lite juice åkte till Sundbyberg och tåg tåget där, träffade
på min förken så vi passade på att snacka lite om skolan med henne hehe :$
Omg tiden går as fort för nästa vecka är de sportlove ?!?!?!?!?
kan inte fatta de, men slippa skolan i 1 vecka ..
Och Aleyna du om du läser detta, det är ganska fegt utav dej
att ''be'' din kusin att smsa mig och skriva hora och såna grejer ..
Om du verkligen vill bråka så kom då, jag väntar på dig ..
Men som jag sa till din kusin, kommer inte slösa tid enda till bredäng
för att ni ska slå mig? nevermylife gud nej,
och varför låtsas ni vara robin för?
haha vaa ? har jag en pojkvän nu ochså :$
schh stockholm nya hemlighet :S
men vafan vill ni mig? det är så jävla lågt att
leka bakom skärmen? :S hehe väntar fortfarande :@

aja skit i de nurå :D så bloggar vi normalt ^^^
det blev kriiiig i skolan mellan växthuset o regnbågen, fett kul de va ^^
själen är  ju i växthuset men hjärtat i regnbågen så gissa vad kul de vaaah >.<
hahha såklart vann regnbågen, vill bah säga att de va blod o tårar överallt :S
men hahahahha tjejerna var inne som skolflickor o jobbade not vi stog o kolla på
deras hårda händer :o men blev ganska ledsen eftersom Alexander blödde ://
efter skolan drog jag hem till Victor vi hämta pengar sen bjöööd han mig på pommes?
Sen så lämna han mig vid tåget så träffade jag Matilda o Carina som jag tog sällskap med!
Kom hem så stog det kebab vid köksbordet, ja baaah mamma är de min? hon bah såklart gumman
snäll mamma man har, så nu sitter jag o äter kebab dvs chattar med kuul folk ...
kommer nog mer inlägg idag ska kolla bloggar o smsa nuu :')
vi höörs om någon timme igen (:



Kommentarer
Postat av: Aleyna -.-'

jag vet att du älskar mig men, du behöver inte skriva om mig i din blogg, föresten så skickade jag inte min kusin på diig ;)

2011-02-22 @ 19:40:21
Postat av: Anonym

Kolla efter vad du själv gör innana du anklagar mig, håll dig borta från mig!? Jag har inte och göra med sånna idioter som dig.. -.-'

2011-02-22 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0