har feber - inte bra!

Igår när jag skulle sova så kom mamma in för att jag klagade på
att jag frös, så mamma gav mig 45 kronor för att jag skulle köpa något
jag ville äta och hon skulle köpa medecin hem. Dock sa hon
ochså att jag inte behövde åka till skolan för att smitta alla andra så
jag sa okej. Sen på morgonen kom hon och sov med mig :)
ska väcka henne klockan 1 för då ska hon till jobbet :/ ♥
Men ska bara ligga hemma och chilla, lovade emilia att jag
skulle till skolan men vill inte smitta sötnosen eftersom vi
kramas så mycke :') fast det inte går att sluta krama henne xD
men bloggar mer snart, ska öppna serie och chilla?
Kanske kommer att kolla på halv åtta hos mig ikväll?
men det tar vi senare :)

I cant stop love for you // baradiinlollo skype


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0