Gratis header & designer ..

Från och med nu kommer jag att göra gratis header
 och designer, ni som läser detta får ochså jätte gärna
 vara med .. Det ända ni behöver göra är att adda [email protected]
 altså min hotmail . Och när jag är inloggad så skickar
 ni bilder & berättar hur ni vill att den ska vara :) Nu håller
jag på aytens header .. Ni kommer få se den ochså ..
 Man blir själv länkat här ochså ^^ kommer inte hålla på med det här så länge
så säger bara att ni ska passa på :) dock kommer jag ha tävlingar
som kommer vara speciella headern >,< med era bilder oså!
SÅ kommentera bara denna inlägget att ni har addat mig så loggar jag in
så fort jag kan! Adda [email protected] och kommentera bara denna inlägget
att ni har addat mig! Skynda fynda .. Men bara satt ni vet det finns nått
som heter Kö, altså om jag håller på att göra någon annans så måste ni vänta :/
tjaa¨rååå ^^









Kom bara ihåg att göra det som står & inlägget hittar ni alltid på kategorin '' Headern ''
ni får välja hur ni vill vad ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0