Godmorgon :)

äntligen bloggar jag på morgonen ellerhur? Jag är förkyld så idag orkade jag verkligen inte åka till skolan, det känns som om jag ska spy när jag är ensam :o försöker att
ladda upp bilder till datan men det vill inte funka, och ska försöka starta om datorn
 så kanske den funkar :)
Då får ni ju dagens oufit o bilder ovs såna där grejer :) men ändå
orkar inte bablabla på häääraaa så ska nog, äta lite och sätta på thai serie, mamma är ledig idag så
hon får väl orka ta han om mig hahhaah :* och när jag har kunnat laddat upp bilderna så kommer ju bilder på mamma ochså för ni som ville se?
Så nu ska jag ta och starta om datorn så höörs vi om några minuter :)

Håll utkikt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0