dagens oufiiiiit



+ mjukis byxor och ett vitt linne ^^
igår innan jag la mig så gjorde Mirjam inbakade små flätor vid sidan av huvudet ^^ Fick det gratis, arnnas tar hon betalt ... Bilderna på dagens klädsel blir bättre nästa gång med min mobil, orkar inte ladda in de nu så därför fick ni snabba bilder med web cameran .. tröjjjjaaan är lånad av Mirjam :) idaaag efter skolan flummade jag och Liv lite i farsta centrum sen åkte vi till stan och båda åkte hem .. va hemma för typ 2 timmar sen men aja, okej nu ska jag sluta bablaba o skriva lite bättre ^^ Skolka från träsjöljen - fråga bara inte varför :S ni som går i min skooola borde veta de ( leif ) Men aja skolan gleed runt, lite draaaam agian :P men nu förbannenumed ska jag skita i dig, dissa mig om du vill :S JAG BRYR MIG INTE LÄNGRE, FAST ÄN HUR MYCKE JAG ÄLSKAR DIG :'( hejdååå kommer långt inlägg snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0