Bra bra bra ...

Utvecklingsamtalet gick bra, ganska bra, men ändå bra!
Tintin fyller år idag Grattis gumman :) ♥
Efter mötet, gick jag o mamma o handla thai mat, Marcus ville
att jag skulle köpa en grej till honom, men de fanns inte? :/
Men nu håller bonuspappan att laga mat, är skit hungrig!
Skulle ta en fika med Emilia i efterfest för alla hjärtans dag, men
var tvungen att ha MÖTE -.- ehm, vi tar det säkert imorgon,
haha skulle ochså följa med tintin matilda emma, o de men vad hettere,
som jag sa kunde inte .... Men vet inte om de hära blir sista inlägget för idag ...
Ska läsa och kolla på film :) Duktig tjej¨xd
Vi hörs antingen idag eller imorgon efter skolan, slutar klockan 13:40
awesome, btw mamma läser min blogg :/ Pinsamt hehe ...

Tack alla ni som läser min blogg :) 58 styckna nu :D


jag med linser hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0